Nå lack då tror ni?

Brynäs vann, kanonkul jajamensan! Kiss kiss kim! FRRRRRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSS! Widing köööör ba!

Så, tråkightererna. Lillebror blir nersparkad, jag försöker försvara min hjälplösa lille lilla släkting och som belöning får jag hela rättsväsendet emot mig. Katastrof är hur jag skulle beskriva situationen. Inge snus just nu, löljligt lack, bror är här med. Han har inte heller nå snus. Jag har precis blivit nerslagen av en "ordningsvakt" då min bror blev misshandlad av en vandal, jag gick emellan, vandalen flydde, en dam gick emelllan, jag försökte komma förbi, "ordningsvakt" kom och slog ner Mårten. Mårten arg. Jag har nu en fläskläpp the size of texas. Bror har helt uppsliten hud här och var, och snuten lackar på oss, för att tydligen, är vi de enda som är kvar på plats. Klart som fan när båda ligger ner halvt medvetslösal.

ARG ARG ARG. Speciellt på ett par saker.Först och främst, varför i hela jävla friden är kvinnor så heliga helt plötsligt? Jämställdheten blir bättre och bättre, däremot så blir behandlingen av kvinnor mer skev. Har jag uppfattat hela saken fel eller är det hux flux värre att slå en kvinna än en man? Vi strävar efter mer jämställt samhälle, men att slå eller behandla kvinnor illa är mycket värre än att behandlla en man likadant. LOGIKEN någon? LACKAR LACKAR LACKAR.

Personligen ser jag människor som människor, oberoende av om dom är kvinna eller man. Missförstå mig rätt men jag skulle inte ha några större samvetskval att göra en kvinna illa än en man. Jag hoppas och tror att jag är helt jämställd och inte ser till kön på människor utan istället kvalitér. Mer humanism och mindre av den där äckliga jävla, samhällsskeva, vidriga feminismen.

Aja skitsamma just nu på tilt och vill bara... göra saker....

En hälsning även till min speciella, hade blivit en dikt men jag pallar inte nu. får bli en annan gång, be mig bara så har du en dikt inom 1 timme.

//Mårten
 

Kommentarer
Postat av: Sudden

Right on!

2009-03-03 @ 16:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0