Nej!

Tackade nej till lägenheten i Gävle av lite halvskumma anledningar. Väldigt olikt mig att vara så osäker i beslut, och framförallt känna att man tar ett fel beslut hur man än gör. Blev nog bäst såhär i alla fall. Sökandet går vidare men jag riktar in mig på bostadsrätt nu.

Sitter och lirar lite poker just nu, gått riktigt bra senaste tiden och dragit in ett par tuss. Idag däremot ser jag ut att få min första minus-session på mycket länge. Har åkt på, inte så jättesjuka, men ack så många 3-outare. Inte kul. Aja spela lite till och se om man kan vända till +.

Ska iväg lite senare ikväll och kika på bostad i Sviken. Dags att hitta något nice nu faktiskt, löjligt less på Forsbacka.

Åh nu drog Black Velvet med Alannah Myles igång på min spotify playlist, mycket nöjd! Synd bara att de tagit bort en jävla massa låtar från spotify. Tydligen nå licensproblem med skiten, synd. Vill ha kvar may 16 med Lagwagon, sen finns inte klassikern Superman med Goldfinger kvar heller.

På återskrivande/läsande!

//Mårten


Kommentarer
Postat av: thyran

Hoppas att någon av sandvikenlgh kan behaga dej :)

2009-02-16 @ 20:20:24
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: Krillan ;p

Sandviken är sååå mycket bättre än gävle. Förstått?

2009-02-19 @ 16:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0