Slit hair theory

Då var den dagen kommen, det var dags för en haircut. Självklart är jag inte den personen som planerar sånt här, så det blev drop in på något random ställe bredvid viking faktiskt. Kostade 200kr och jag ser fortfarande decent ut, så jag ska väl inte klaga.

Vad som är på gång annars är att jag startat en värvningskupp till att få våran kära Mårten till att flytta till Sandviken istället för Gävle. Som ni såg i hans senaste blogginlägg verkar detta funka, då han tackat nej till lägenheten i Gävle.
Har även följt med han och kollat på två stycken alternativa lägenheter som finns i Sandviken.

Det blir nog grymt brushan!

Snart är innebandysäsongen slut och det lutar väl faktiskt åt en jävlig slö sommar med bara festande och inget sportande. Fotbollen kan man nog glömma, hade förhoppningar om att spela med Årsunda, men med en förväntad benhinneoperation som jag ska fixa tid till snarast möjligt blir det nog inga löpsteg den närmsta tiden efter det.

Kommer bli bra fit till försäsongen nästa år? SKULLE INTE TRO DET!
Får väl jag och Mårten köra ihop istället :)


'Nuff said, ni får kolla på min underbara nya frisyr som jag knäppt kort på alldeles själv. Ni får t.o.m. tre underbara vinklar på den.





Måste bara lägga in en sak i slutet som jag tycker är en så jävla skön line.


      

Kommentarer
Postat av: thyran

INFLYTTNINGSFEST!!!! wiiooooooo

2009-02-19 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0