Slutspel!

Brynäs klara för slutspel! Kanonkul!

Var själv och spelade hockey igår i barrsätra/björksätra/stensätra... något sätra i sandviken iaf. Eller ja, hockey och hockey... jag och thompen lirade hockey. de andra fjollorna spelade bandy, dessa fjollor hade förresten allihopa äckligt mycket tur. Jag är nöjd med min egen insats, jag glänste helt enkelt. Finns inget mer att tillägga där. Vi blev ett gäng, trots något återbud.. kommer inte ihåg vem det var som inte kunde komma... var i alla fall någon som tjatat om att få vara med och hitta på något i 2 veckors tid, och som alltid blir sur för att man inte jämt frågor vederbörande först när man planerar och vill hitta på något.

Fått lite papper från polisen som jag skall gå igenom snart, eller imorrn. Spännande.

Lönen som kom igår var mycket stor (med mina mått mätt), men har redan blivit rejält avskalad. Kvar är..... inte mycket... så nu väntar 4 lugna helger med en maxavgift på 3k varje kväll, 6k om jag bara är ute en kväll en helg. Jag vet, vissa kanske tycker det är mycket pengar. Men det är så mycket man måste spendera om man vill vara någon när man är ute och är beredd att "spendera en hel del pengar".

En snabb pokersession väntar nu. Och jag känner mig löjligt taggad faktiskt, ska se om jag orkar spela längre än 20 minuter.

Auf wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: thyran

den här bloggen kan nu ju lika gärna lägga ner ;D

2009-03-09 @ 21:07:49
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: simsek

ni kan lika gärna lägga ner bloggen äckliga jävla telianer

2009-04-25 @ 20:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0