Bara snusk!

Var på skithuset nyss, drog hem JACKPOT! Jajjamensan. Boys, ni vet vad jag pratar om! Behövde inte ens torka mig, så jäääävla nice! Jag älskar det! Bara bajsa...dra en slice av toarullen....fingra lite försiktigt runt fisen....kolla pappret för oftast måste man vika pappret (ja, jag är en vikare) och tillbaka och städa upp (denna procedur upprepas tills; 1. Pappret blir för litet för att vikas och du måste ta en ny slice, 2. Du är ren där bak). Men denna gång, var jag helt ren direkt! Magiskt bajs! Det händer typ 1 gång var 3:e månad, så jag är väldigt glad just nu.

Slutade lite tidigare idag på jobbet, för jag och lillebror skulle åka och kika på lägenhet. Nämnde det i ett tidigare inlägg, 3:a på söder i Gävle. Och den var GRYM! Verkligen kanonbra planlösning osv. Det är dock en hyresrätt, men den var ruggigt fin ändå. Kanske skulle haft kamera så alla fick se, men jag har ingen kamera, och tänker inte införskaffa heller bara för att lägga upp bilder på en blogg. Behöver minst 1 till dålig anledning till för att köpa en (nakenbilder någon?).

Dom vill i alla fall ha svar på måndag om vi vill ha lägenheten. Har helgen att fundera, och den ska jag spendera full så det kommer antagligen bli ett fuckat beslut. Men det lutar just nu åt "ja tack".

Men det är lite klurigt faktiskt, att bo med bror/polare osv. Skulle vara rätt drygt om nån av oss träffar dam, eller, om brorsan gör det. Jag lär inte göra det, inte med mitt face i alla fall. Bror fick looksen jag fick brainsen. Men jag vet inte vilket som är bäst, att få ha sex med riktigt heta tjejer eller att ha intellekt att uppskatta en riktigt bra bok... jag föredrar nog boken där. Sex är i och för sig också härligt, jag gillar det med, men jag orkar aldrig se klart hela filmen....

Och en hälsning till en speciell: jag tänker på dig jämt, på ditt skratt, när du dragit ett skämt! jag tänker på dig hela tiden, när jag ligger i min säng, som är bäddad med siden. jag tänker på dig mest av allt, du är tjej, det är ballt! jag tänker på dig nu och här, du är unik, du vet vem du är!

Tack för denna gång!

//Mårten

Kommentarer
Postat av: Sudden

Du hade ju faktiskt kunnat hoppat över den första delen i inlägget, fanns hela tiden i bakhuvudet i resten av delen man läste... :)



2009-02-14 @ 00:41:02
Postat av: thyran

Ta inte lgh!!! sandviken is the shit.. de är där de händer;) Fösta biten har vi ju redan hört om ... flera ggr om så kom med nå nytt!

HUr många böcker har du läst de senaste året? ;D

2009-02-14 @ 01:19:43
URL: http://thyran.blogg.se/
Postat av: mårten

Tyvärr kära läsare. Jag sysslar inte med censur. Vill ni läsa om kramande nallebjörnar och nya GI-metoder får ni söka på annat håll. This is all me! Passar det inte så dra!

2009-02-14 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0